sobota, 29 września 2012

... jaskinia ;)

   Odkryłam, że po całym intensywnym dniu - czy to spędzam go sama z Kubą, czy razem w chłopakami (bo Mąż ma akurat wolne) - potrzebuję mieć godzinkę wieczoru dla siebie.. Być sama ze sobą, pobuszować w necie, czy po prostu się odciąć i posiedzieć. Kiedyś tłumaczył mi to Grzegorz, że mężczyźni tak mają - muszą "posiedzieć w swojej jaskini sami ze sobą, odcięci od świata". I teraz też tak mam.
Potrzebuję tej chwili by odsapnąć, wyzerować się. Czuję wtedy jak moje ciało się rozluźnia, zaczynają boleć niektóre mięśnie, cycusie nagle ekspresowo się napełniają ;)
Kukam na zegarek i wiem, że jest prawdopodobieństwo, że koło północy Potomek się przebudzi. Więc mam jeszcze chwilę ;)

Kuba oczywiście dalej sobie radośnie rośnie! Bodziaki 9-12mcy są już za ciasne, więc fika w trochę za luźnych 12-18 ;) skopuje panel od karuzelki - sam zmieniając sobie melodyjki :)
Zauważyłam, że nauczył się przekładać sobie ulubioną grzechotkę z prawej do lewej rączki! I łapie kanciaste przedmioty (np figurkę z Little People Fischer Price) w obie dłonie i ogląda! tak słodko to się prezentuje...
Bujaczek nadal mu nie pasuje. Albo na pleckach, albo na brzuszku.
Czasami się zastanawiam, czy wogóle był to dobry zakup. Ale poczekam aż będzie większy. Bujaczek jest dla dzieci aż do 18kg, więc jak nie będzie używany - albo sprzedam, ale zostanie dla kolejnej pociechy :)

Za to nabyliśmy dla dziecka nowe drobiazgi: matę edukacyjną i karuzelkę (obecna jest pożyczona od Siostry)


Z racji wysokich cen owych przedmiotów, polowałam na nie na aukcjach. I udało się! Matę kupiłam za połowę ceny, tylko dlatego, że opakowanie było uszkodzone i małpka nie miała zaczepu. A karuzelę odkupiłam także za połowę ceny od innej Mamy.
Kubie mata przypasowała. Na karuzelę jeszcze czekamy


Poza tym kupiłam paczkę ślicznych bodziaków od fajnego sprzedawcy z allegro wyspa-london67. Wcześniej zamówiłam sobie u nich pajacyki ciepłe (idealne do wózka) i kocyki, które specjalnie przywiezione zostały z UK (uwielbiam je!!!) oraz śliniaki ze zwierzątkami :) Polecam :)
Jeszcze jedna rzecz, którą chcę kupić dla Dziecia - komplet książeczek z serii OBRAZKI DLA MALUCHÓW. Uważam, że są super proste, kolorowe, akurat do oglądania na początek. Np


Znalazłam sklep, gdzie mogę zamówić cały komplet. Co prawda Mąż trochę patrzy z przerażeniem na koszt (130zł +15zł przesyłka), ale i tak wychodzi taniej niż w sklepie, a poza tym to nie na raz ;)

2 komentarze:

  1. Ksiazeczki super, moge prosic o jakies namairy na nie??? na pewno na swieta jako prezent beda super:) w ogole wielgachny jest ten Twoj kawaler:) słodziak!! mata super sprawa, u nas dzieki temu mam zawsze pare chwil w kuchni dla siebie. A co do chwili dla siebie mam identycznie!! MOj kochany maz czesto kladzie Zosie spac i wtedy ja relaksuje sie. Zycze Wam wszystkiego dobrego buzka

    OdpowiedzUsuń
  2. Oto link do sprzedawcy: http://allegro.pl/komplet-obrazki-dla-maluchow-20-ksiazeczek-nowe-i2630940566.html
    Tak - Kuba to kawał chłopaka ;) hehhehe
    U nas - gdy Grześ ma wolne - on kąpie. Gdy jest w pracy do 22 - ja kąpię :) W nocy najczęściej on wstaje i przewija (bo ja śpię jak zabita i rzadko się obudzę(!)) Potem budzi mnie i podaje Kubę do karmienia. Dalej już moja działka ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń